Sporen van het verleden

Rondleiding

Visites_Enfant©Maison_Erasme

In het Erasmushuis vormen antieke meubelstukken, kunstwerken en boeken de concrete sporen van een zeer aanwezig verleden. De leerlingen, onder begeleiding van een gids, maken kennis met het gedachtegoed van Erasmus en de Renaissance.

In het Erasmushuis vormen antieke meubelstukken, kunstwerken en boeken de concrete sporen van een zeer aanwezig verleden. Zo kunnen de leerlingen onder begeleiding van een gids kennismaken met het gedachtegoed van Erasmus en de Renaissance.

Voor de leerlingen van het 4de tot het 6de leerjaar lagere school

Duur: 1 uur
Tarief:
100 €/ klas (max. 25 leerlingen)

In 2024 zullen 15 gratis rondleidingen worden aangeboden aan Anderlechtse scholen:
– first come, first served
– 1 gratis rondleiding per school
– voor alle rondleidingen (behalve workshops)

Info en reservaties
Tél. + 32 2 521 13 83
reservations@erasmushouse.museum
Onze musea zijn toegankelijk voor iedereen. Mochten de kosten van een extra gids een probleem zijn, neem dan contact met ons op, wij zoeken graag naar een oplossing.